Automatický emailový marketing a komunikace s hosty - Mevris Group

Automatický emailový marketing a komunikace s hosty

Kateřina Vejdová
23.7.2018


(7 minut čtení) Zvyšte prodeje svého hotelu, ušetřete svůj čas a automatizujte pravidelné procesy v komunikaci - konfirmace rezervací, doplňkový prodej, upgrade pokoje, online checkin, žádost o zpětnou vazbu, přání k narozeninám, zapojení neaktivních klientů a mnoho dalšího - jednoduše a plně automaticky!


Není snad větší prostor pro zapojení inteligentní automatizace než je právě komunikace s hosty. Konfirmace rezervací, nabídky, přání ... zkrátka vše, o čem víte, že byste asi dělat měli, mohli, ale tak nějak na to nemáte čas ani vůli nebo to musí manuálně dělat recepční a zbytečně se tak okrádat o čas, který může jinak věnovat Vašim hostům. S tím je ale konec - přinášíme Vám mocný nástroj pro automatizování komunikace s klienty a hromadný emailing. 

 

Mevris nyní přímo integruje newsletterový klient, tedy systém pro hromadné rozesílání emailů, který navíc podporuje celou plejádu různých automatizovaných kampaní. Vše naleznete v menu - smart hotel - emailové kampaně. A co je přesně nového? :)

 

Newsletterový klient (hromadný emailing)

Newsletterový klient, nástroj na rozesílání hromadných emailů, je nejjednodušší způsob, kterak levně a efektivně oslovit Vaše kontakty. Jedná se o ideální nástroj pro anonci speciálních akcí, balíčků, novinek o Vašem ubytovacím zařízení nebo pro prosté vykřičení do světa, jak moc jste skvělí! Díky pokročilým možnostem segmentace a cílení kampaně (viz dále), můžete směřovat kampaně pouze těm, kteří o ně mají skutečně zájem (nebo by ho mohli mít) a maximálně tak zefektivnit plnění cílů kampaně, ať už to je zvýšení prodeje nebo budování značky. 

 

Automatizované emailové kampaně

Automatizujte vše, co můžete - od konfirmace rezervace, přes nabídky vylepšení pokoje, drobný prodej, žádosti o online checkin, vyžádání zpětné vazby, blahopřání k narozeninám, znovu oslovení hostů, kteří u Vás již dlouho nebyli a mnoho dalšího. Každou kampaň můžete speciálně zacílit na konkrétní skupinu hostů, dle pokročilých možností segmentace. Dokonce i typově stejnou kampaň můžete zaslat s různým obsahem pro různé klienty, dle zadaných parametrů.


Jednotlivé kampaně můžete vázat za sebe a precizně určit načasování jejich odeslání vůči vytvořené rezervaci, danému klientovi nebo aktuální sezóně. Správné načasování je klíč k úspěchu. Posílejte své nabídky klientům v době, kdy o nich již sami uvažují nebo by mohli uvažovat. Nemá smysl ptát se klienta půl roku dopředu, zdali si bude přát půjčit kola nebo překvapit svou ženu květinou na pokoji. Pár dní před příjezdem je to ale ten správný čas, kdy máte nejvyšší šanci pro úspěšnou konverzi, tedy zvýšení prodej. Pakliže na to nechcete neustále myslet, je tu jednoduché řešení - naše automatizované kampaně. Jiné emaily můžete také např. zasílat hostům, kteří přijedou v létě a jiné pro těm, kteří přijedou v zimě atd.

 

Speciální obsah pro každého hosta

Krom správného načasování je důležité také správné zacílení a personalizace. Každý email můžete díky našim chytrým proměnným personalizovat a zvýšit tak šanci na zapojení (konverzi) Vašich klientů. Mevris umí automaticky vygenerovat oslovení Vašich klientů, kteří poté můžou dostávat emaily začínající např. "Krásný den, Martine" místo sterilního "Dobrý den" atp.

Jaké nástroje můžete využít? 

  1. Automatické oslovení klientů
  2. Lokalizace kampaní dle jazyku komunikace
  3. Cílení dle segmentů, kontaktních skupin, kategorií, chování klientů, ...
  4. Cílení dle vlastností rezervace, její ceny, délky, termínu, ...
  5. Cílení dle klientů, dle jejich věku, pohlaví, hodnocení, celkové útraty, národnosti ...

 

Zapojení slevových kuponů

Pomocí řešení Mevris můžete do emailových kampaní přidávat automaticky slevové kupony, které mohou pomoci Vašim klientům při rozhodování, kam jet zase příště na dovolenou. Kupony můžete přiložit do jakékoliv kampaně, např. k přání k narozeninám, ke kampani s poděkováním po odjezdu atd. 

 

Sledování chování klientů

Mevris za Vás také vyhodnocuje chování jednotlivých klientů a vytváří jim interní systém hodnocení, který odráží to, jak se zapojují do Vašich kampaní, jestli mají fungující poštovní schránku, jak klikají na Vaše odkazy atd. Pakliže systém zjistí, že klient např. absolutně nereaguje na Vaše emaily nebo má technický problém na své schránce, automaticky ztlumí odesílání kampaní pro daný kontakt. Naopak aktivním respondentům automaticky generuje navýšení indexu. Následně tento index můžete použít jako další parametr pro zacílení kampaní. 

 

Pokročilé vyhodnocení kampaní

Každá kampaň je vybavená celou sadou nástrojů pro své vyhodnocování. Počínaje měření míry otevření emailu a kliknutí na různé odkazy, přes vyhodnocení optimální denní doby rozesílání kampaně až po sledování jednotlých cílů jako například uplatnění slevového kuponu v rámci Vašeho online formuláře na webu, sledování vstupu na klientský portál, online checkin, objednání transferu, vstupu na Váš web, sociální zapojení atd. Samozřejmostí je možnost napojení na Google Analytics. 

 

Trocha inspirace na závěr

Pro co všechno můžete automatický emailing využít? 

  1. Konfirmace rezervace
  2. Nabídka vylepšení pokoje
  3. Nabídka doplňkového prodeje - garáž, polopenze, zapůjčení sportovního vybavení, ...
  4. Výzva k online checkinu na klientském portálu rezervace
  5. Nabídka transferu a možnost jeho objednání online přes portál rezervace
  6. Informační email po příjezdu - důležité kontakty, tipy na výlety po okolí, zajímavosti, jídelní lístek, ...
  7. Poděkování po odjezdu, sbírání zpětné vazby
  8. Přání k narozenínám
  9. Oslovení klientů, kteří u Vás již dlouho nebyli, znovu zapojení 
  10. Propagace Vaší značky na sociálních sítích 

A spousta dalších možností, fantasii se meze nekladou. Pro další inspiraci se můžete podívat třeba na článek Zvyšte prodeje hotelu bez práce aneb perpetuum mobile na peníze od Honzi Halíře na blogu Lepšíhotel.cz.




Hledáte skvělý systém pro správu ubytovacích kapacit nebo restaurace?

ZJISTIT VÍCE



Co je u nás nového

9.9.2018

AirBnB si plně rozumí s Better Hotelem.

Better Hotel (hlavní produkt Mevrisu) Vám jako jeden z prvních na světě nabízí přímé přijení na portál AirBnB a to v rámci plnohodnotného API… číst více >>


Martin Blažek
4.9.2018

Automatizujeme hlášení ubytovaných cizinců - jednoduše digitálně!

Přestaňte myslet na hlášení cizinců na policii! Hotelový systém Better Hotel si to bere na starost, takže to můžete pustit z hlavy. číst více >>


Martin Blažek
22.8.2018

Představujeme nový klientský portál! Platba účtu nebo zálohy online nebo třeba itinerář hosta? Proč ne.

Abychom uspokojili Váš rostoucí zájem o klientskou sekci, rozhodli jsme rozšířit její funkce. Díky Vašim námětům jsme doplnili několik fajn "fíčur",… číst více >>


Kateřina Vejdová
5.8.2018

Online check-in aneb nechte hosty spravovat své rezervace sami!

(4 minuty čtení) Spočítali jste někdy kolik času trávíte vyřizováním požadavků na modifikace rezervací, jejich storna nebo vyplňování registračních… číst více >>


Kateřina Vejdová
23.7.2018

Automatický emailový marketing a komunikace s hosty

(7 minut čtení) Zvyšte prodeje svého hotelu, ušetřete svůj čas a automatizujte pravidelné procesy v komunikaci - konfirmace rezervací, doplňkový… číst více >>


Kateřina Vejdová
18.6.2018

Pokročilá personalizace emailů

(4 minuty čtení) Věděli jste, že prostou personalizací komunikace s Vašimi hosty můžete dosáhnout až o 50% lepších výsledků? Jak Vám s tím Mevris… číst více >>


Kateřina Vejdová
16.5.2018

Nová generace nástroje pro chytrou tvorbu cen

Pokud vykazujete alespoň minimální náznak aktivní práce s cenotvorbou, jistě víte, že ke správnému nastavení cenových hladin potřebujete vyhodnotit… číst více >>


Kateřina Vejdová
19.4.2018

Objevte nové chytré přehledy!

Chcete mít důležitá data na jediné stránce? Nebaví Vás pátrat v systému? Přehledy vznikly na základě našich zkušeností, Vašich podnětů a zpětných… číst více >>


Kateřina Vejdová

Sledujte nás




Vyzkoušejte si náš systém na 30 dní zdarma!

Využíjte 30 denní zkušební dobu - bez závazku, bez kreditní karty.


Během jednoho pracovního dne Vás budeme kontaktovat a předáme Vám veškeré důležité informace k využívání Vaší zkušební verze.


Vyplňte prosím všechny povinné položky.

Omlouváme se, ale formulář se nepodařilo odeslat. Kontaktujte nás prosím na našem emailu. Děkujeme za pochopení.

Formulář byl úspěšně odeslán, děkujeme!

Je to snadné, nechte nám na sebe své telefonní číslo a my se Vám ozvěme zpět!



Vyplňte prosím všechny povinné položky.

Omlouváme se, ale formulář se nepodařilo odeslat. Kontaktujte nás prosím na našem emailu. Děkujeme za pochopení.

Formulář byl úspěšně odeslán, děkujeme!