Představujeme nový klientský portál! Platba účtu nebo zálohy online nebo třeba itinerář hosta? Proč ne. - Mevris Group

Představujeme nový klientský portál! Platba účtu nebo zálohy online nebo třeba itinerář hosta? Proč ne.

Kateřina Vejdová
22.8.2018


Abychom uspokojili Váš rostoucí zájem o klientskou sekci, rozhodli jsme rozšířit její funkce. Díky Vašim námětům jsme doplnili několik fajn "fíčur", které Vám zase ušetří krapet toho drahocenného času. Mimo jiné hostovi odpadá čekání na recepci. Může si nyní téměř vše spravovat sám.


Pokud jste ještě o klientském portále nic neslyšeli, dovolím si Vás odkázat na dřívější článek, kde je celé téma detailně popsané Online check-in aneb nechte hosty spravovat své rezervace sami.

 

K čemu vůbec tato sekce slouží?

  1. Správa vlastní rezervace hostem
  2. Možnost vyplnění registračních karet (online check-in)
  3. Itinerář hosta
  4. Detail zálohy s možností platby online
  5. Správa transferu
  6. Napojení platební brány - zálohy, nonrefundable, platba účtu
  7. Možnost volby rozhraní dle typu ubytování - hotel / apartmán

 

Jak to funguje?

Hostovi zašlete jedinečný odkaz, který obsahuje každá rezervace. Díky tomuto odkazu se přihlásí do klientského portálu, kde může sledovat a různě editovat svou rezervaci. Manuál k nastavení klientské sekce naleznete zde.

Díky správě těchto rezervací recepce dostává i informaci o chystaném příjezdu a odjezdu hosta, což jí pomůže při organizaci například úklidů.

 

Platební brána

Konečně se i klientská sekce dočkala napojení na online platební bránu! Host díky ní může uhradit zálohu nebo rovnou celý pobyt a tím např výrazně zjednodušit proces check-outu

 

Itinerář hosta

Nová klientská sekce nabízí přehledný diář pro hosta. Host díky němu má krásný přehled, kdy má odjíždět, jestli náhodou nemá zaplatit zálohu nebo si zde může objednat transfer. Splněné body se mu postupně odškrtávají. Na všechny tyto kroky si může samozřejmě vytisknout voucher nebo třeba potvrzení o zaplacené záloze.

 

Hotel nebo apartmán?

Nově si můžete nastavit, jak se bude Vaše klientská sekce zobrazovat pro hosta. Toto nastavení naleznete v Nastavení / rezervační systém / klientský portál. Máte volbu mezi modem pro hotel nebo pro apartmán - opět tak jdeme naproti především našim klientům, kteří pronajímají apartmány.

 

Automatizace v klientské sekci

Chcete si ušetřit práci? Zkuste využít naše emailové automatizace!

V klientské sekci ho můžete využít např. pro automatické odesílání emailů se žádostí provedení o online check-inu. Vaše hosty může systém sám vyzývat k platbě zálohy nebo jim nabídne možnost objednání transferu.

 

Malý příklad. V sekci Smart Hotel si nastavíme emailovou kampaň, která automaticky  čtyři dny před příjezdem rozešle hostům laskavé připomenutí rezervace s žádostí, aby si hosté vyplnil registrační karty dopředu (online check-in) a ušetřili si tak čekání na recepci.  Vy jen při příjezdu zkontrolujete jejich údaje a to je vše. Jednoduché že?

 

Co plánujeme do budoucna?

V blízké době plánujeme, abyste vy sami měli možnost implementace vlastních formulářů do klientského portálu. Můžete tak od hostů posbírat informace, které Vás budou zajímat.

Portál bude rozšířen i o prodej doprovodných služeb, jako jsou například zážitkové výlety, wellness služby apod. Určitě se máte na co těšit.




Hledáte skvělý systém pro správu ubytovacích kapacit nebo restaurace?

ZJISTIT VÍCE



Co je u nás nového

9.9.2018

AirBnB si plně rozumí s Better Hotelem.

Better Hotel (hlavní produkt Mevrisu) Vám jako jeden z prvních na světě nabízí přímé přijení na portál AirBnB a to v rámci plnohodnotného API… číst více >>


Martin Blažek
4.9.2018

Automatizujeme hlášení ubytovaných cizinců - jednoduše digitálně!

Přestaňte myslet na hlášení cizinců na policii! Hotelový systém Better Hotel si to bere na starost, takže to můžete pustit z hlavy. číst více >>


Martin Blažek
22.8.2018

Představujeme nový klientský portál! Platba účtu nebo zálohy online nebo třeba itinerář hosta? Proč ne.

Abychom uspokojili Váš rostoucí zájem o klientskou sekci, rozhodli jsme rozšířit její funkce. Díky Vašim námětům jsme doplnili několik fajn "fíčur",… číst více >>


Kateřina Vejdová
5.8.2018

Online check-in aneb nechte hosty spravovat své rezervace sami!

(4 minuty čtení) Spočítali jste někdy kolik času trávíte vyřizováním požadavků na modifikace rezervací, jejich storna nebo vyplňování registračních… číst více >>


Kateřina Vejdová
23.7.2018

Automatický emailový marketing a komunikace s hosty

(7 minut čtení) Zvyšte prodeje svého hotelu, ušetřete svůj čas a automatizujte pravidelné procesy v komunikaci - konfirmace rezervací, doplňkový… číst více >>


Kateřina Vejdová
18.6.2018

Pokročilá personalizace emailů

(4 minuty čtení) Věděli jste, že prostou personalizací komunikace s Vašimi hosty můžete dosáhnout až o 50% lepších výsledků? Jak Vám s tím Mevris… číst více >>


Kateřina Vejdová
16.5.2018

Nová generace nástroje pro chytrou tvorbu cen

Pokud vykazujete alespoň minimální náznak aktivní práce s cenotvorbou, jistě víte, že ke správnému nastavení cenových hladin potřebujete vyhodnotit… číst více >>


Kateřina Vejdová
19.4.2018

Objevte nové chytré přehledy!

Chcete mít důležitá data na jediné stránce? Nebaví Vás pátrat v systému? Přehledy vznikly na základě našich zkušeností, Vašich podnětů a zpětných… číst více >>


Kateřina Vejdová

Sledujte nás




Vyzkoušejte si náš systém na 30 dní zdarma!

Využíjte 30 denní zkušební dobu - bez závazku, bez kreditní karty.


Během jednoho pracovního dne Vás budeme kontaktovat a předáme Vám veškeré důležité informace k využívání Vaší zkušební verze.


Vyplňte prosím všechny povinné položky.

Omlouváme se, ale formulář se nepodařilo odeslat. Kontaktujte nás prosím na našem emailu. Děkujeme za pochopení.

Formulář byl úspěšně odeslán, děkujeme!

Je to snadné, nechte nám na sebe své telefonní číslo a my se Vám ozvěme zpět!



Vyplňte prosím všechny povinné položky.

Omlouváme se, ale formulář se nepodařilo odeslat. Kontaktujte nás prosím na našem emailu. Děkujeme za pochopení.

Formulář byl úspěšně odeslán, děkujeme!