Chcete se stát pilířem firmy a pravou rukou manažerů hotelů?
Milujete cestování? My také! Naším účelem je pomáhat lidem pracujícím v cestovním ruchu, aby mohli chodit do práce s úsměvem a aby měli více času na své hosty.
Hledáme zkušeného Client Relations Managera, který bude hrát klíčovou roli při udržování a rozvíjení vztahů s našimi stávajícími klienty, aby plně využili potenciál našeho softwaru.
Client Relations Manager
- Dokážete vytvářet systém a udržovat pořádek?
- Baví vás komunikace s druhými lidmi?
- Hledáte různorodou práci a oceňujete samostatnost?
- Cítíte potřebu se neustále posouvat a vzdělávat se?
- Chcete být užitečný pro druhé?
- Umíte být diskrétní a loajální?
- Máte za sebou výsledky, kterými se můžete pochlubit?
Pokud máte zájem o práci, kde nepotřebujete vlastní iniciativu a nemáte zájem se dále rozvíjet, není třeba pokračovat ve čtení. Naopak, hledáme aktivního a pracovitého člověka, který dokáže dovést věci až do konce.
Co bude výsledkem vaší práce?
- Dlouhodobé nadstandardní vztahy s klienty, kteří zůstávají loajální a spokojení
- Kvalitně a včas komunikované a uzavřené klientské požadavky
- Proaktivní pravidelná komunikace s klienty ve svém portfoliu
Co bude Vaším úkolem:
- Správa portfolia klientů – budete hlavním styčným bodem pro své klienty a budete zajišťovat jejich spokojenost.
- Proaktivní komunikace s klienty – pravidelně budete řešit jejich požadavky a zajišťovat, aby z našich služeb vytěžili maximum.
- Zlepšování zákaznické zkušenosti – identifikace potřeb klientů, přizpůsobení řešení na míru a poskytování školení.
- Řešení požadavků druholiniové podpory – budete spravovat složitější technické a produktové požadavky.
- Podpora obchodních příležitostí – budete identifikovat nové příležitosti u stávajících klientů a spolupracovat s obchodním oddělením.
- Vedení pravidelných schůzek s klienty – příprava agendy, konzultace a follow-up akce.
Co potřebujete:
- Zkušenost v oblasti hospitality nebo řízení klientských vztahů, ideálně v prostředí SaaS nebo B2B služeb.
- Schopnost efektivně komunikovat a budovat dlouhodobé vztahy.
- Proaktivní přístup k řešení problémů a identifikaci příležitostí pro zlepšení služeb.
- Vynikající organizační schopnosti a důraz na detail.
- Schopnost prioritizovat úkoly.
- Ochota cestovat za klienty a účastnit se onsite i online školení.
- Znalost systému Better Hotel výhodou ne však podmínkou.
- Znalost českého jazyka na úrovni rodilý mluvčí
Na co se můžete těšit:
Jsme skvělý tým 15 lidí, který vás vždy podpoří. Pěstujeme neformální, férové pracovní prostředí, rádi třeba společně zajdeme posedět po práci nebo si zorganizujeme teambuilding. Věříme v jedinečnost a svobodu každého člověka a každému chceme nabídnout prostor pro seberealizaci.
Pracujeme v inspirativní prostředí karlínského coworkingu; po zaučení a při skvělém plnění všech pracovních povinností ale můžete pracovat odkudkoliv budete chtít. Navíc od nás dostanete neomezenou dovolenou a mnoho dalších zajímavých benefitů.
Co nabízíme:
- HPP nebo OSVC, pouze plný úvazek,
- odborný růst – možnost školení a zlepšování kompetencí v oblasti cestovního ruchu,
- flexibilní pracovní dobu a možnost pracovat po zaškolení částečně remote,
- nástup je možný ihned
- 50 000 – 80 000 Kč
Pokud Vás tato pozice láká, napište pomocí formuláře níže; my odpovíme každému!