AirBnB si plně rozumí s Better Hotelem. - Mevris Group

AirBnB si plně rozumí s Better Hotelem.

Martin Blažek
9.9.2018


Better Hotel (hlavní produkt Mevrisu) Vám jako jeden z prvních na světě nabízí přímé přijení na portál AirBnB a to v rámci plnohodnotného API připojení. Celý proces rezervací se nyní plně automatizuje a vy si nemusíte dělat starosti s přepisováním cen, potvrzováním rezervací nebo s noční můrou v podobě overbooku.


Již žádné používání ical kalendáře nebo screen scrapingu. Vše spolehlivě, automaticky a okamžitě.

Na co se můžete spolehnout?

  1. synchronizace dostupnosti 
  2. aktualizace cen a restrikcí
  3. stahování nových rezervací přímo do Better Hotelu
  4. vše v reálném čase

 

Na čem ještě pracujeme?

  1. stahování a vyhodnocování recenzí od hostů
  2. generování automatických hodnocení Vašich hostů hosty
  3. integrace zpráv přímo do aplikace Airbnb

 

Co to je API připojení a v čem se ovšem liší od původního screen scrapingu?

API je rozhraní pro programování aplikací. My můžeme díky tomuto rozhraní okamžitě synchronizovat z rezervačním systému na portál AirBnB Vaše ceny a dostupnost. Tím to ale nekončí! Budeme na portál předávat nově i pokročilejší restrikce, jako jsou minimální a maximální délka pobytu atd. 

Rychlost a aktuálnost informací hraje v případě rezervací klíčovou roli. Zkusíme si rozdíl mezi těmito připojeními vysvětlit jednoduše. Screen scraping funguje jako bychom si na papír napsali naši dostupnost s cenami a portál AirBnB si to z tohoto papíru četl. Problém ovšem je, že nevíme, kdy si tento papír přečte! Proto je zde riziko neaktuálních cen nebo dokonce overbooku. Naopak komunikace přes API znamená, že Better Hotel pošle na AirBnB změny (dostupnost, ceny atd) a AirbnB si informace okamžitě zaktualizuje.

 

Zatím jste o AirBnB neslyšeli?

V tomto případě je potřeba se probrat ze zimního spánku :) Poslední dobou je o Airbnb slyšet mnoho - pozitivního i negativního. Ať už si o něm myslíte cokoliv, je potřeba mít na paměti jednu věc - jestliže tento portál chytře využijete, umí Vám přinést nemalý počet nových hostů.

V loňském roce přes tento portál prošlo v České republice přes 1 milion hostů, což je nárůst oproti předchozímu roku o více než 50%. V mimo pražských regionech je nárůst dokonce o více než 100%. Hosté z tohoto portálu v Česku utratili 324 miliónů eur (8,3 miliardy korun). Uznejte, že to už je zajímavé číslo.




Hledáte skvělý systém pro správu ubytovacích kapacit nebo restaurace?

ZJISTIT VÍCE



Novinky ze světa


Ludmila Faltusová, 15.4.2020

Jak se připravit na oživení cestovního ruchu

(6 minut čtení) V Mevrisu věříme, že každá bouřka jednou skončí a vše se pomalu ale jistě vrátí do…



Ludmila Faltusová, 15.4.2020

Checklist pro přípravu hotelu na sezónu

(5 minut čtení) Tato doba není lehká pro nikoho z nás. Postavme se k tomu ale čelem a maximálně…



Ludmila Faltusová, 31.3.2020

České hotely pomáhají. Pomáhejte také.

(3 minuty čtení) Hotely, penziony a další ubytovatelé v České republice stejně jako Vy dnes čelí…




Sledujte nás




Vyzkoušejte si náš systém na 30 dní zdarma!

Využíjte 30 denní zkušební dobu - bez závazku, bez kreditní karty.


Během jednoho pracovního dne Vás budeme kontaktovat a předáme Vám veškeré důležité informace k využívání Vaší zkušební verze.


Vyplňte prosím všechny povinné položky.

Omlouváme se, ale formulář se nepodařilo odeslat. Kontaktujte nás prosím na našem emailu. Děkujeme za pochopení.

Formulář byl úspěšně odeslán, děkujeme!

Kontaktní údaje

+420 608 531 336

info@mevris.cz
info@better-hotel.com


Po - Pá 9:00 - 17:30
Mimo tyto hodiny a o svátcích pouze pro hlášení výpadků systému.

Kontaktní formulář


Vyplňte prosím všechny povinné položky.

Omlouváme se, ale formulář se nepodařilo odeslat. Kontaktujte nás prosím na našem emailu. Děkujeme za pochopení.

Formulář byl úspěšně odeslán, děkujeme!

Je to snadné, nechte nám na sebe své telefonní číslo a my se Vám ozvěme zpět!



Vyplňte prosím všechny povinné položky.

Omlouváme se, ale formulář se nepodařilo odeslat. Kontaktujte nás prosím na našem emailu. Děkujeme za pochopení.

Formulář byl úspěšně odeslán, děkujeme!