Hotelový web: Jak na více přímých rezervací - 1.část - Mevris Group

Hotelový web: Jak na více přímých rezervací - 1.část

Ludmila Faltusová
10.6.2019


(5 minut čtení) Dnes již není pochyb, že se internet stal hlavním kanálem pro rezervování ubytovacích služeb. Jak objem online rezervací narůstá, OTA neustále přicházejí s novými nápady, jak k sobě nalákat co nejvíce hotelových hostů. Zprvu se jednalo o oboustranně výhodné partnerství, které se však v posledních letech stává z pohledu ubytovatelů neudržitelným s tím, jak rychle roste podíl OTA na úkor napřímo provedených rezervací. Nic však není ztraceno. Podle dostupných průzkumů až 60% návštěvníků OTA portálů zamíří na web hotelu s cílem zjistit si dodatečné informace. Návštěva Vašeho webu je správným okamžikem, kdy je třeba přesvědčit hosta, aby rezervoval přímo u Vás.. Pojďme si tedy povědět, jak na to!


Hlavní je být vidět

Navštívení Vašeho vlastní webu jde proti zájmu OTA, a proto logicky takovou možnost v listingu na OTA portále host nenajde. Nezbyde mu tedy nic jiného, než si vás najít pomocí vyhledávače. Je proto ve Vašem zájmu, abyste se ve výsledcích vyhledávání umístili co nejvýš. Čtěte dále a dozvíte se, jak na to v několika málo krocích:

1. Založte profil svého zařízení ve vyhledávačích

Řekněte vyhledávačům, že Váš hotel existuje a že chcete být vidět. Vyplňte v profilu všechny důležité údaje včetně kontaktních údajů a odkazu na web. Uživatel vyhledáním Vašeho zařízení tak dostane přímo kartu s Vašimi kontaktními údaji a proklikem na web.

Karta zařízení s proklikem na Web v Googlu.

Struktura hostů se s časem proměňuje. S touto proměnou se proměňují i zařízení, ze kterých jsou prováděny rezervace. Podíl rezervací uskutečněný skrze mobilní telefony každým rokem stoupá. Google už v posledních letech při indexování upřednostňuje responzivní weby před těmi, které tuto vlastnost nemají. Váš web tedy musí být na tato zařízení připravený.

 

Dokonalý na každém zařízení

V Mevrisu si toho jsme velmi dobře vědomi. Proto jsou naše hotelové weby a integrovaný booking engine 100% responzivní a fungují skvěle na všech zařízeních. Vy se nemusíte o nic starat.

 

Rychlost a optimalizace

Nezapomeňte, že pro mobilní zařízení je rychlost načítání a datová náročnost mnohem důležitější, než na stolním počítači. Omezte proto velikost nahrávaných souborů a obrázků na únosné minimum a obrázky dobře optimalizujte. Obrázky by zpravidla neměly být větší než 500KB (ideální je však méně než 200KB) a měli byste zakomponovat optimalizační techniky jako lazy-load. Ta zajistí, že se zdroje načtou teprve až když k nim uživatel doscrolluje. Pokud jste však uživatelem našeho webového řešení, tyto starosti řešit nemusíte.

Příklad webu s dobře nastaveným SEO

3. Zvažte reklamu svého zařízení na vyhledávači

Všimli jste si, že i když zadáte do vyhledávače jméno svého hotelu, objeví se jako první sponzorovaný link od OTA portálu s Vaším pokojem? Některé hotely si proto toto první místo platí, aby měly jistotu, že je OTA se svou reklamou nepředběhne.

Reklama hotelu Granary umístěná nad reklamou Booking.com


Buďte připraveni na mobily

Struktura hostů se s časem proměňuje. S touto proměnou se proměňují i zařízení, ze kterých jsou prováděny rezervace. Podíl rezervací uskutečněný skrze mobilní telefony každým rokem stoupá. Google už v posledních letech při indexování upřednostňuje responzivní weby před těmi, které tuto vlastnost nemají. Váš web tedy musí být na tato zařízení připravený.

 

Dokonalý na každém zařízení

V Mevrisu si toho jsme velmi dobře vědomi. Proto jsou naše hotelové weby a integrovaný booking engine 100% responzivní a fungují skvěle na všech zařízeních. Vy se nemusíte o nic starat.

 

Rychlost a optimalizace

Nezapomeňte, že pro mobilní zařízení je rychlost načítání a datová náročnost mnohem důležitější, než na stolním počítači. Omezte proto velikost nahrávaných souborů a obrázků na únosné minimum a obrázky dobře optimalizujte. Obrázky by zpravidla neměly být větší než 500KB (ideální je však méně než 200KB) a měli byste zakomponovat optimalizační techniky jako lazy-load. Ta zajistí, že se zdroje načtou teprve až když k nim uživatel doscrolluje. Pokud jste však uživatelem našeho webového řešení, tyto starosti řešit nemusíte.


Bezpečnost především

Určitě jste někdy na webu zaregistrovali zkratku “http://” nebo “https://” před adresou svého webu. Tyto zkratky označují protokoly, zabezpečující komunikaci v počítačové síti. V posledních letech už však u moderních webů první protokol HTTP nespatříte. Dnes je totiž už standardem protokol HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure). Ten zajišťuje mnohem vyšší stupeň zabezpečení díky pokročilému šifrování SSL certifikací. Důkazem je i nejpopulárnější prohlížeč Chrome. Ten weby, které tuto certifikaci nemají, automaticky označuje za nezabezpečené a varuje před zadáváním citlivých údajů. A to není zrovna nálepka kterou chcete, pokud po uživateli chcete údaje z kreditní karty.

Pokud máte web od Mevrisu, můžete tyto starosti hodit za hlavu. Pokud si však spravujete web sami, ujistěte se, že máte u své domény zkratku “https”. Pokud ne, měli byste se ozvat svému IT pracovníkovi, aby Vám urychleně SSL certifikát zřídil. Možná kvůli tomuto detailu zbytečně přicházíte o hosty.

Příklad nezabezpečeného webu


Shrnutí na závěr

Na začátek série článků věnovaným hotelovému webu jsme si krátce probrali základy prezentace hotelu na internetu a podstatné náležitosti webových stránek jako takových. Už tyto malé krůčky vedou k navýšení množství konverzí a podpoří růst počtu přímých rezervací.

Takže pokud víte, že není vše, jak má, a že Váš web potřebuje akutně novou podobu, nedávejte za něj dávat desetitisíce korun - zkuste dát šanci naší nabídce webových služeb. Naše šablony jsou navržené profesionálními designery ve spolupráci se zkušenými ubytovateli, kteří dobře vědí, jak zvyšovat přímé webové prodeje.

Nedozvěděli jste se vše, co Vás zajímalo? Napište nám a těšte se na další díl - v něm se podíváme na tvorbu webového obsahu a jeho úskalí. 




Hledáte skvělý systém pro správu ubytovacích kapacit nebo restaurace?

ZJISTIT VÍCE



Novinky ze světa


Ludmila Faltusová, 8.7.2020

Kartové zámkové systémy v systému Better Hotel

(2 minuty čtení) Propojte svět rezervací se světem kartových klíčů pro Vaše hosty. Programujte…



Ludmila Faltusová, 24.6.2020

S čtečkou dokladů zvládnete check-in až 5x rychleji!

(3 minuty čtení) Využijte v systému Better Hotel napojení čtečky dokladů a vylepšete proces check…



Ludmila Faltusová, 15.4.2020

Jak se připravit na oživení cestovního ruchu

(6 minut čtení) V Mevrisu věříme, že každá bouřka jednou skončí a vše se pomalu ale jistě vrátí do…




Sledujte nás




Vyzkoušejte si náš systém na 30 dní zdarma!

Využíjte 30 denní zkušební dobu - bez závazku, bez kreditní karty.


Během jednoho pracovního dne Vás budeme kontaktovat a předáme Vám veškeré důležité informace k využívání Vaší zkušební verze.


Vyplňte prosím všechny povinné položky.

Omlouváme se, ale formulář se nepodařilo odeslat. Kontaktujte nás prosím na našem emailu. Děkujeme za pochopení.

Formulář byl úspěšně odeslán, děkujeme!

Kontaktní údaje

+420 608 531 336

info@mevris.cz
info@better-hotel.com


Po - Pá 9:00 - 17:30
Mimo tyto hodiny a o svátcích pouze pro hlášení výpadků systému.

Kontaktní formulář


Vyplňte prosím všechny povinné položky.

Omlouváme se, ale formulář se nepodařilo odeslat. Kontaktujte nás prosím na našem emailu. Děkujeme za pochopení.

Formulář byl úspěšně odeslán, děkujeme!

Je to snadné, nechte nám na sebe své telefonní číslo a my se Vám ozvěme zpět!



Vyplňte prosím všechny povinné položky.

Omlouváme se, ale formulář se nepodařilo odeslat. Kontaktujte nás prosím na našem emailu. Děkujeme za pochopení.

Formulář byl úspěšně odeslán, děkujeme!