Pokročilá personalizace emailů - Mevris Group

Pokročilá personalizace emailů

Kateřina Vejdová
18.6.2018


(4 minuty čtení) Věděli jste, že prostou personalizací komunikace s Vašimi hosty můžete dosáhnout až o 50% lepších výsledků? Jak Vám s tím Mevris pomůže? Tak jako vždy - zcela automaticky.


Zatímco v zahraničí je personalizace veškeré komunikace a přesné cílení jakékoliv marketingové kampaně již téměř samozřejmost, v našich končinách to nebývá ještě stále úplně zvykem. A přitom pouze jednoduchým oslovením klienta jménem můžete zvýšit konverzi Vašich cílů až o 50%, jak to dokázal např. průzkum společnosti VERO

 

Personalizace prodává

V jednoduchém A/B testu zaslali dvěma skupinám respondentů zcela totožný email, který se lišil pouze v jediné věci a to v oslovení. Není myslím překvapením, že personalizovaný email měl lepší click rate, tedy vyšší počet konverzí. Překvapením ale může být propastný rozdíl nezi oběma vzorky. Zatímco email BEZ personalizace vykazoval click rate cca 4% u personalizovaného to bylo přes 6%, tedy více než o 50%! Psychologie na pozadí je prostá - zcela jistě budete raději reagovat na člověka, který Vás osloví jménem než na někoho, kdo na Vás křičí "hej Vy".

V angličtině není až takový problém nastavit oslovení do emailu jménem, s nějakým vokativem, tedy 5. pádem, si moc hlavu nelámou. V rámci naší gramatiky to už ale může být oříšek, který povětšinou řešíme neutrálním "dobrý den". atp. Pokud byste za těchto okolností chtěli svým hostům zasílat automatické emaily s oslovením, mohli by Vaši hosté také dostávat emaily začínající např. "Vážený pane Novák" nebo "Krásný den, Martin". Zatím co první příklad by člověk ještě přešel, přeci jenom ne každý má povědomí o tom, že vokativ je skutečně jediné přípustné oslovení a úspěšně to ignoruje, druhý příklad již vyloženě zavání tím, že si dotyčný odesilatel nedal příliš práce s napsáním emailu a ztrácíte tak zbytečně jeho "zapojení", tedy touhu na podobný email reagovat. Jak jsme to vyřešili? Jako vždy jednoduše a automaticky. 

 

Automatické oslovení

Mevris umí automaticky vygenerovat nejvhodnější oslovení jak pro příjmení tak pro křestní jméno. Pakliže použijete chytrou proměnnou (MAIN_GUEST_TITLE) do našich emailových šablon, systém bude automaticky nastovat oslovení jak pro čechy tak pro cizince. 
Oslovení navíc můžete sami spravovat přímo na kartě hosta - naleznete zde dvě nové kolonky "oslovení" a "oslovení jménem", které můžete buď sami editovat, nebo je systém naplní po uložení klienta nebo při prvním pokusu o jeho kontaktování automaticky. Pro příště už tedy pouze "Vážený pane Nováku" a "Krásný den, Martine".  :)

Automatické oslovení není samozřejmě jediný chytrý prvek, který v systémech Mevris máte k dispozici. Dostává se Vám do rukou mocná zbraň v podobě pokročilé segmentace, díky které můžete jednoduše cílit Vaše emailové kampaně. Více si o tom přečtěte v článku o naší skvělé nové funkci Automatizovaný emailový marketing.




Hledáte skvělý systém pro správu ubytovacích kapacit nebo restaurace?

ZJISTIT VÍCE



Novinky ze světa


Ludmila Faltusová, 15.4.2020

Jak se připravit na oživení cestovního ruchu

(6 minut čtení) V Mevrisu věříme, že každá bouřka jednou skončí a vše se pomalu ale jistě vrátí do…



Ludmila Faltusová, 15.4.2020

Checklist pro přípravu hotelu na sezónu

(5 minut čtení) Tato doba není lehká pro nikoho z nás. Postavme se k tomu ale čelem a maximálně…



Ludmila Faltusová, 31.3.2020

České hotely pomáhají. Pomáhejte také.

(3 minuty čtení) Hotely, penziony a další ubytovatelé v České republice stejně jako Vy dnes čelí…




Sledujte nás




Vyzkoušejte si náš systém na 30 dní zdarma!

Využíjte 30 denní zkušební dobu - bez závazku, bez kreditní karty.


Během jednoho pracovního dne Vás budeme kontaktovat a předáme Vám veškeré důležité informace k využívání Vaší zkušební verze.


Vyplňte prosím všechny povinné položky.

Omlouváme se, ale formulář se nepodařilo odeslat. Kontaktujte nás prosím na našem emailu. Děkujeme za pochopení.

Formulář byl úspěšně odeslán, děkujeme!

Kontaktní údaje

+420 608 531 336

info@mevris.cz
info@better-hotel.com


Po - Pá 9:00 - 17:30
Mimo tyto hodiny a o svátcích pouze pro hlášení výpadků systému.

Kontaktní formulář


Vyplňte prosím všechny povinné položky.

Omlouváme se, ale formulář se nepodařilo odeslat. Kontaktujte nás prosím na našem emailu. Děkujeme za pochopení.

Formulář byl úspěšně odeslán, děkujeme!

Je to snadné, nechte nám na sebe své telefonní číslo a my se Vám ozvěme zpět!



Vyplňte prosím všechny povinné položky.

Omlouváme se, ale formulář se nepodařilo odeslat. Kontaktujte nás prosím na našem emailu. Děkujeme za pochopení.

Formulář byl úspěšně odeslán, děkujeme!