Revoluční řešení pro práci s platebními kartami v hotelu - Mevris Group

Revoluční řešení pro práci s platebními kartami v hotelu

Lída Faltusová
27.2.2019


Bezpečně jedním kliknutím ověřit platnost platební karty z rezervace, automatizovat předautorizaci karty a stažení platby za pobyt, to už není hudba budoucnosti v cestovním ruchu, to můžete mít už dnes, respektive zítra. V současnosti na světě najdete jen dva hotelové systémy, které tento zázrak umí a Better Hotel od Mevrisu je jedním z nich.


Platební karta hosta - noční můra ubytovatele

Je třeba si přiznat, že každý ubytovatel se dříve nebo později musí vypořádat se situací, kdy se v jeho ubytovacím zařízení manipuluje s údaji z klientovy platební karty, v mnohých případech je to součástí každodenní pracovní činnosti recepčních.

Jedná se o následující činnosti: 

- ověřit platnost platební karty hosta,

- předautorizovat včas platbu před příjezdem,

- stáhnout storno poplatek / zálohovou platbu / finální platbu za pobyt.

Zastaralý systém - jeho rizika & nevýhody

S výše uvedenými postupy jsou pak spojená mnohá rizika a ubytovateli to přináší řadu nevýhod.

 

- Zneužití dat z karet klientů

- Porušení zákona o zacházení s informacemi

- Lidská chyba

- Finanční ztráty

- Vysoká časová náročnost manuálního zadávání karet

- Méně času věnovat se hostům

- Horší dojem hosta z pobytu

Proto Vám přinášíme řešení!

Hotelový systém Better Hotel pro Vás jedním klikem ověří kartu, předautorizuje platbu, stáhne zálohy a finální platby za pobyt a Vy se věnujete hostovi a jeho přáním a potřebám.


Polopatě - jak to funguje?

 

Přestože po zavedení virtuálního platebního terminálu poběží vše samo na pozadí, rádi bychom Vám alespoň nastínili, jakým způsobem to funguje a v čem spočívá zabezpečení těchto operací.

 

Pojďme si to tedy probrat krok za krokem - celý proces v podstatě začíná už ve chvíli, kdy klient vyplní rezervační formulář, potvrdí rezervaci a přiloží k ní údaje ze své platební karty...

Zastaralý způsob

Recepční…

si zadá údaje z platební karty do terminálu a ověří platnost karty. V případě, že je vše v pořádku, uloží ji k rezervaci a při každé další manipulaci s ní tyto údaje vidí a může zneužít každý z recepce, kdo k tomu má přístup.

Moderní způsob

Recepční..

jedním kliknutím ověří platnost karty a aktivuje další procesy na kartě. Díky tzv. tokenizaci údajů z platebni karty nemá nikdo z hotelu přístup k údajům na kartě.


Zastaralý způsob

Vyskytne-li se problém..

recepční musí kontaktovat portály s touto informací a postupovat dále podle reklamačního řádu daného portálu. V případě přímé rezervace musí recepční kontaktovat hosta a vyžádat si zaslání nové karty.

Moderní způsob

Vyskytne-li se problém..

systém sám kontaktuje portály s touto informací a kartu u nich zneplatní. V případě přímé rezervace systém navíc kontaktuje hosta s požadavkem na vložení nové karty do klientského portálu.


Zastaralý způsob

Po skončení storno období..

je třeba provést manuální autorizaci zálohy za pobyt, konkrétně zadat částku a údajů z platební karty do terminálu. Vzhledem k povaze tohoto procesu lze předpokládat vysokou chybovost, či dokonce to, že personál autorizaci zapomene provést.

 

Při check-outu..

dochází k další manipulaci s kartou. Jde o zadání do terminálu za účelem doplacení pobytu a doplňkových služeb.

Moderní způsob

Po skončení storno období..

záloha za pobyt se sama předautorizuje.

 

Při check-outu..

pár kliků vyřeší natížení zbylých položek a pokud je účet finální, dalším kliknutím se doplatek za pobyt stáhne z karty.


Zastaralý způsob

Po odjezdu hosta..

jsou údaje v lepším případě smazány/skartovány, v horším jsou pak roky skladovány u registračních karet a hotel nese zodpovědnost za jejich případné zneužití.

Moderní způsob

Po odjezdu hosta..

není třeba nic řešit, údaje o kartě nejsou v systému uloženy. Systém navíc po určité době po uzavření rezervace zneplatní další manipulací s terminálem.


Ve zkratce - co Vám virtuální platební terminál přinese?

 

1) ušetří spoustu času

2) je bezpečnější

3) maximálně zjednoduší proces

4) umožní vyvarovat se chybám a nepřesnostem při práci na terminálech

5) zajistí, že Vám neutečou už žádné peníze

6) běží autonomně a online 

Líbí se Vám idea autonomních plateb? Máte zájem o napojení a implementaci?

 

Napište nám a my Vám vše pomůžeme nastavit.




Hledáte skvělý systém pro správu ubytovacích kapacit nebo restaurace?

ZJISTIT VÍCE



Co je u nás nového

27.2.2019

Revoluční řešení pro práci s platebními kartami v hotelu

Bezpečně jedním kliknutím ověřit platnost platební karty z rezervace, automatizovat předautorizaci karty a stažení platby za pobyt, to už není hudba… číst více >>


Lída Faltusová
15.11.2018

Nová generace online rezervačního formuláře - pomůže Vám vytěžit maximum z Vašeho hotelu!

Online rezervační formulář, pomyslná brána, kterou do Vašeho hotelu přichází klienti se svými rezervacemi, má zbrusu nový kabát a spoustu nových… číst více >>


Lída Faltusová
6.11.2018

Budoucnost AirBnB v centru Prahy ve znamení změn! Better Hotel nabízí snadné řešení.

AirBnB, současný fenomén na poli ubytovacích služeb, nedá spát představitelům mnoha evropských metropolí a ani Praha není v tomto ohledu výjimkou. I… číst více >>


Lída Faltusová
9.9.2018

AirBnB si plně rozumí s Better Hotelem.

Better Hotel (hlavní produkt Mevrisu) Vám jako jeden z prvních na světě nabízí přímé přijení na portál AirBnB a to v rámci plnohodnotného API… číst více >>


Martin Blažek
4.9.2018

Automatizujeme hlášení ubytovaných cizinců - jednoduše digitálně!

Přestaňte myslet na hlášení cizinců na policii! Hotelový systém Better Hotel si to bere na starost, takže to můžete pustit z hlavy. číst více >>


Martin Blažek
22.8.2018

Představujeme nový klientský portál! Platba účtu nebo zálohy online nebo třeba itinerář hosta? Proč ne.

Abychom uspokojili Váš rostoucí zájem o klientskou sekci, rozhodli jsme rozšířit její funkce. Díky Vašim námětům jsme doplnili několik fajn "fíčur",… číst více >>


Kateřina Vejdová
5.8.2018

Online check-in aneb nechte hosty spravovat své rezervace sami!

(4 minuty čtení) Spočítali jste někdy kolik času trávíte vyřizováním požadavků na modifikace rezervací, jejich storna nebo vyplňování registračních… číst více >>


Kateřina Vejdová
23.7.2018

Automatický emailový marketing a komunikace s hosty

(7 minut čtení) Zvyšte prodeje svého hotelu, ušetřete svůj čas a automatizujte pravidelné procesy v komunikaci - konfirmace rezervací, doplňkový… číst více >>


Kateřina Vejdová
18.6.2018

Pokročilá personalizace emailů

(4 minuty čtení) Věděli jste, že prostou personalizací komunikace s Vašimi hosty můžete dosáhnout až o 50% lepších výsledků? Jak Vám s tím Mevris… číst více >>


Kateřina Vejdová
16.5.2018

Nová generace nástroje pro chytrou tvorbu cen

Pokud vykazujete alespoň minimální náznak aktivní práce s cenotvorbou, jistě víte, že ke správnému nastavení cenových hladin potřebujete vyhodnotit… číst více >>


Kateřina Vejdová

Sledujte nás




Vyzkoušejte si náš systém na 30 dní zdarma!

Využíjte 30 denní zkušební dobu - bez závazku, bez kreditní karty.


Během jednoho pracovního dne Vás budeme kontaktovat a předáme Vám veškeré důležité informace k využívání Vaší zkušební verze.


Vyplňte prosím všechny povinné položky.

Omlouváme se, ale formulář se nepodařilo odeslat. Kontaktujte nás prosím na našem emailu. Děkujeme za pochopení.

Formulář byl úspěšně odeslán, děkujeme!

Je to snadné, nechte nám na sebe své telefonní číslo a my se Vám ozvěme zpět!



Vyplňte prosím všechny povinné položky.

Omlouváme se, ale formulář se nepodařilo odeslat. Kontaktujte nás prosím na našem emailu. Děkujeme za pochopení.

Formulář byl úspěšně odeslán, děkujeme!