Revoluční řešení pro práci s platebními kartami v hotelu - Mevris Group

Revoluční řešení pro práci s platebními kartami v hotelu

Ludmila Faltusová
27.2.2019


Bezpečně jedním kliknutím ověřit platnost platební karty z rezervace, automatizovat předautorizaci karty a stažení platby za pobyt, to už není hudba budoucnosti v cestovním ruchu, to můžete mít už dnes, respektive zítra. V současnosti na světě najdete jen dva hotelové systémy, které tento zázrak umí a Better Hotel od Mevrisu je jedním z nich.


Platební karta hosta - noční můra ubytovatele

Je třeba si přiznat, že každý ubytovatel se dříve nebo později musí vypořádat se situací, kdy se v jeho ubytovacím zařízení manipuluje s údaji z klientovy platební karty, v mnohých případech je to součástí každodenní pracovní činnosti recepčních.

Jedná se o následující činnosti: 

- ověřit platnost platební karty hosta,

- předautorizovat včas platbu před příjezdem,

- stáhnout storno poplatek / zálohovou platbu / finální platbu za pobyt.

Zastaralý systém - jeho rizika & nevýhody

S výše uvedenými postupy jsou pak spojená mnohá rizika a ubytovateli to přináší řadu nevýhod.

 

- Zneužití dat z karet klientů

- Porušení zákona o zacházení s informacemi

- Lidská chyba

- Finanční ztráty

- Vysoká časová náročnost manuálního zadávání karet

- Méně času věnovat se hostům

- Horší dojem hosta z pobytu

Proto Vám přinášíme řešení!

Hotelový systém Better Hotel pro Vás jedním klikem ověří kartu, předautorizuje platbu, stáhne zálohy a finální platby za pobyt a Vy se věnujete hostovi a jeho přáním a potřebám.


Polopatě - jak to funguje?

 

Přestože po zavedení virtuálního platebního terminálu poběží vše samo na pozadí, rádi bychom Vám alespoň nastínili, jakým způsobem to funguje a v čem spočívá zabezpečení těchto operací.

 

Pojďme si to tedy probrat krok za krokem - celý proces v podstatě začíná už ve chvíli, kdy klient vyplní rezervační formulář, potvrdí rezervaci a přiloží k ní údaje ze své platební karty...

Zastaralý způsob

Recepční…

si zadá údaje z platební karty do terminálu a ověří platnost karty. V případě, že je vše v pořádku, uloží ji k rezervaci a při každé další manipulaci s ní tyto údaje vidí a může zneužít každý z recepce, kdo k tomu má přístup.

Moderní způsob

Recepční..

jedním kliknutím ověří platnost karty a aktivuje další procesy na kartě. Díky tzv. tokenizaci údajů z platebni karty nemá nikdo z hotelu přístup k údajům na kartě.


Zastaralý způsob

Vyskytne-li se problém..

recepční musí kontaktovat portály s touto informací a postupovat dále podle reklamačního řádu daného portálu. V případě přímé rezervace musí recepční kontaktovat hosta a vyžádat si zaslání nové karty.

Moderní způsob

Vyskytne-li se problém..

systém sám kontaktuje portály s touto informací a kartu u nich zneplatní. V případě přímé rezervace systém navíc kontaktuje hosta s požadavkem na vložení nové karty do klientského portálu.


Zastaralý způsob

Po skončení storno období..

je třeba provést manuální autorizaci zálohy za pobyt, konkrétně zadat částku a údaje z platební karty do terminálu. Vzhledem k povaze tohoto procesu lze předpokládat vysokou chybovost, či dokonce to, že personál autorizaci zapomene provést.

 

Při check-outu..

dochází k další manipulaci s kartou. Jde o zadání do terminálu za účelem doplacení pobytu a doplňkových služeb.

Moderní způsob

Po skončení storno období..

záloha za pobyt se sama předautorizuje.

 

Při check-outu..

pár kliků vyřeší natížení zbylých položek a pokud je účet finální, dalším kliknutím se doplatek za pobyt stáhne z karty.


Zastaralý způsob

Po odjezdu hosta..

jsou údaje v lepším případě smazány/skartovány, v horším jsou pak roky skladovány u registračních karet a hotel nese zodpovědnost za jejich případné zneužití.

Moderní způsob

Po odjezdu hosta..

není třeba nic řešit, údaje o kartě nejsou v systému uloženy. Systém navíc po určité době po uzavření rezervace zneplatní další manipulací s terminálem.


Ve zkratce - co Vám virtuální platební terminál přinese?

 

1) ušetří spoustu času

2) je bezpečnější

3) maximálně zjednoduší proces

4) umožní vyvarovat se chybám a nepřesnostem při práci na terminálech

5) zajistí, že Vám neutečou už žádné peníze

6) běží autonomně a online 

Líbí se Vám idea autonomních plateb? Máte zájem o napojení a implementaci?

 

Napište nám a my Vám vše pomůžeme nastavit.




Hledáte skvělý systém pro správu ubytovacích kapacit nebo restaurace?

ZJISTIT VÍCE



Co je u nás nového

21.1.2020

Revoluce v cenotvorbě - to je nový Revenue Manager v Better Hotelu

(5 minut čtení) Součástí balíčku změn v systému Better Hotel na rok 2020 je i zbrusu nový Revenue Manager - nástroj pro kontrolu a nastavování cen.… číst více >>


Ludmila Faltusová
20.1.2020

Nová generace Better Hotelu přichází!

(6 minut čtení) Jsme nesmírně rádi, že se s vámi můžeme konečně podělit o to, co jsme v Mevrisu poslední rok chystali. Tím není nic menšího než… číst více >>


Ludmila Faltusová
3.1.2020

Místní poplatky z pobytu po novém roce

(4 minuty čtení) Co se od nového roku změní? Jaké poplatky končí a co je nahrazuje? Kde v systému vše snadno nastavíte, abyste měli nové výkazy… číst více >>


Ludmila Faltusová
20.11.2019

Jsme napojení na Slevomat!

(2 minuty čtení) Zajistili jsme, aby byl prodej Vašich pobytových balíčků zase o něco jednodušší. Představujeme Vám nové napojení v Better Hotelu -… číst více >>


Ludmila Faltusová
17.11.2019

Setkání Jak řídit apartmánový byznys - tentokrát jsme se sešli v Brně!

(3 minuty čtení) Setkání na téma Jak řídit apartmánový byznys s minimální námahou mělo opět velký úspěch! V prostorách brněnského Impact Hubu v Brně… číst více >>


Ludmila Faltusová
25.10.2019

Spojili jsme síly s Flatio!

(3 minuty čtení) O trhu střednědobých pronájmech je slyšet čím dál tím více. Seznamte se s projektem Flatio, který má opravdu dobře našlápnuto a ve… číst více >>


Ludmila Faltusová
22.10.2019

Trh střednědobých pronájmů - příležitost pro Vaše apartmány

(6 minut čtení) Řešíte dilema, zda si dát tu práci a Vaše apartmány prodávat dráž na krátkodobé pobyty, nebo mít klid a najít stálé nájemníky, se… číst více >>


Ludmila Faltusová
4.9.2019

Ohlédnutí za pražským setkáním - Jak na apartmánový byznys

(4 minuty čtení) Hurá! Blíží se termín dalšího setkání, kde si budeme znovu povídat o tom Jak řídit apartmánový byznys s minimální námahou. Pokud… číst více >>


Michaela Kalistová
27.6.2019

Hotelový web: Jak na více rezervací - 2. část

(5 minut čtení) Ve druhém díle seriálu o Hotelovém webu si povíme, jak správně navigovat uživatele webu a dovést ho přesně tam, kam potřebujeme - k… číst více >>


Ludmila Faltusová
10.6.2019

Hotelový web: Jak na více přímých rezervací - 1.část

(5 minut čtení) Dnes již není pochyb, že se internet stal hlavním kanálem pro rezervování ubytovacích služeb. Jak objem online rezervací narůstá, OTA… číst více >>


Ludmila Faltusová

Sledujte nás




Vyzkoušejte si náš systém na 30 dní zdarma!

Využíjte 30 denní zkušební dobu - bez závazku, bez kreditní karty.


Během jednoho pracovního dne Vás budeme kontaktovat a předáme Vám veškeré důležité informace k využívání Vaší zkušební verze.


Vyplňte prosím všechny povinné položky.

Omlouváme se, ale formulář se nepodařilo odeslat. Kontaktujte nás prosím na našem emailu. Děkujeme za pochopení.

Formulář byl úspěšně odeslán, děkujeme!

Je to snadné, nechte nám na sebe své telefonní číslo a my se Vám ozvěme zpět!



Vyplňte prosím všechny povinné položky.

Omlouváme se, ale formulář se nepodařilo odeslat. Kontaktujte nás prosím na našem emailu. Děkujeme za pochopení.

Formulář byl úspěšně odeslán, děkujeme!