S čtečkou dokladů zvládnete check-in až 5x rychleji!

5 minut čtení

24. 6. 2020

Ludmila Faltusová

Využijte v systému Better Hotel napojení čtečky dokladů a vylepšete proces check-inu hostů ve Vašem hotelu. Nejenže bude vyplňování karet hostů při check-inu maximálně přesné, bude navíc bleskově rychlé!

Napojení čtečky dokladu v systému Better Hotel

Hotelový systém Better Hotel nabízí možnost napojení USB čtečky dokladů, která umí číst strojově čitelná data z občanských průkazů a cestovních pasů. Data automaticky ukládá do rezervace do jednotlivých registračních karet hostů, ze kterých se propisují do povinného reportingu místních poplatků a ubytovaných cizinců.

 

Vyhněte se pokutám za chyby v reportech

Díky napojené čtečce dokladů zajistíte, že recepce neudělá chybu při vyplňování / přepisování údajů do registračních karet hostů. Ušetříte tak náklady za případné sankce a pokuty za chybnou či chybějící evidenci Vašich hostů.

 

Držte krok s dobou a šetřete životní prostředí

Využívejte nové technologie a osvěžte proces check-in ve Vašem hotelu. Zrušte zdlouhavé tisknutí registračních karet, jejich vyplňování a zakládání do šanonu na recepci. Hosté i naše planeta Vám budou za tento odvážný krok velmi vděční.

 

TIP: Říkáte si, že musíte tisknout registrační karty kvůli povinnému podpisu hostů? Nechte hosty vyplnit online check-in elektronicky, kde mohou registrační kartu elektronicky také podepsat.

 

Zrychlete check-in

Díky čtečce dokladů dokáže Vaše recepce odbavit jednoho hosta při check-inu až pětkrát rychleji než standardně. A pokud jde o skupinové rezervace, je úspora času stráveného čekáním na recepci ještě dále násobena. Dejte Vaší recepci možnost maximálně eliminovat nespokojenost hostů. Pořiďte si čtečku dokladů ještě dnes.

 

 

Jak čtečka dokladů v Better Hotelu funguje?

Samotná čtečka se snadno připojí do USB ve Vašem počítači. Aktivaci čtení údajů z dokumentu máte k dispozici buď z karty rezervace, nebo přímo ve formuláři check-in.

 

Při vyplňování registračních karet se po protažení dokladu skrz čtečku data automaticky rozdělí do registrační karty hosta. Recepce poté pouze doplní do karty hosta data, která na dokladu nejsou součástí strojově čitelného řádku.

 

Jak čtečku dokladů objednat?

Pořízení čtečky dokladů pro hotelový systém Better Hotel je velice snadné, čtečku dokladů si u nás objednáte jako kompletní službu včetně doručení a online instalace ze strany našeho technického oddělení – více detailů najdete přímo v cenové nabídce. Máte-li o zavedení řešení zájem kontaktujte nás! 

Zaujalo-li Vás naše řešení a prozatím nepoužíváte hotelový systém Better Hotel, využijte možnost zdarma a bez závazků systém vyzkoušet!

Jak vylepšit check-in ještě více?

Využíváte ve Vašem hotelu klasické zámkové systémy a zdržujete se při příjezdu hostů programováním klíčů a přepisováním údajů do zámkového systému podle informací z rezervací? Propojte oba procesy a nechte hotelový systém udělat celou práci za Vás. Programujte klíče pro Vaše hosty přímo při check-inu! Více o napojených kartových zámkových systémech si přečtěte v článku Zámkové systémy v Better Hotelu.

Online check-in – buďte o krok napřed

Využijte automatické zasílání výzvy k online check-inu na email Vašich hostů a dejte jim možnost udělat check-in z pohodlí domova přímo v portálu hosta. Až Vaši hosté přijedou, bude čas strávený čekáním na recepci při check-inu maximálně zkrácen.

Sdílet článek

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Související články