Client Relations Manager

Praha

Chcete se stát pilířem firmy a pravou rukou manažerů hotelů?

Milujete cestování? My také! Naším účelem je pomáhat lidem pracujícím v cestovním ruchu, aby mohli chodit do práce s úsměvem a aby měli více času na své hosty.

Hledáme zkušeného Client Relations Managera, který bude hrát klíčovou roli při udržování a rozvíjení vztahů s našimi stávajícími klienty, aby plně využili potenciál našeho softwaru.

 

Client Relations Manager

  • Dokážete vytvářet systém a udržovat pořádek?
  • Baví vás komunikace s druhými lidmi?
  • Hledáte různorodou práci a oceňujete samostatnost?
  • Cítíte potřebu se neustále posouvat a vzdělávat se?
  • Chcete být užitečný pro druhé?
  • Umíte být diskrétní a loajální?
  • Máte za sebou výsledky, kterými se můžete pochlubit?

Pokud máte zájem o práci, kde nepotřebujete vlastní iniciativu a nemáte zájem se dále rozvíjet, není třeba pokračovat ve čtení. Naopak, hledáme aktivního a pracovitého člověka, který dokáže dovést věci až do konce.

 

Co bude výsledkem vaší práce?

  • Dlouhodobé nadstandardní vztahy s klienty, kteří zůstávají loajální a spokojení
  • Kvalitně a včas komunikované a uzavřené klientské požadavky
  • Proaktivní pravidelná komunikace s klienty ve svém portfoliu

 

Co bude Vaším úkolem:

  • Správa portfolia klientů – budete hlavním styčným bodem pro své klienty a budete zajišťovat jejich spokojenost.
  • Proaktivní komunikace s klienty – pravidelně budete řešit jejich požadavky a zajišťovat, aby z našich služeb vytěžili maximum.
  • Zlepšování zákaznické zkušenosti – identifikace potřeb klientů, přizpůsobení řešení na míru a poskytování školení.
  • Řešení požadavků druholiniové podpory – budete spravovat složitější technické a produktové požadavky.
  • Podpora obchodních příležitostí – budete identifikovat nové příležitosti u stávajících klientů a spolupracovat s obchodním oddělením.
  • Vedení pravidelných schůzek s klienty – příprava agendy, konzultace a follow-up akce.

 

Co potřebujete:

  • Zkušenost v oblasti hospitality nebo řízení klientských vztahů, ideálně v prostředí SaaS nebo B2B služeb.
  • Schopnost efektivně komunikovat a budovat dlouhodobé vztahy.
  • Proaktivní přístup k řešení problémů a identifikaci příležitostí pro zlepšení služeb.
  • Vynikající organizační schopnosti a důraz na detail.
  • Schopnost prioritizovat úkoly.
  • Ochota cestovat za klienty a účastnit se onsite i online školení.
  • Znalost systému Better Hotel výhodou ne však podmínkou.
  • Znalost českého jazyka na úrovni rodilý mluvčí

 

Na co se můžete těšit:

Jsme skvělý tým 15 lidí, který vás vždy podpoří. Pěstujeme neformální, férové pracovní prostředí, rádi třeba společně zajdeme posedět po práci nebo si zorganizujeme teambuilding. Věříme v jedinečnost a svobodu každého člověka a každému chceme nabídnout prostor pro seberealizaci.

Pracujeme v inspirativní prostředí karlínského coworkingu; po zaučení a při skvělém plnění všech pracovních povinností ale můžete pracovat odkudkoliv budete chtít. Navíc od nás dostanete neomezenou dovolenou a mnoho dalších zajímavých benefitů.

 

Co nabízíme:

  • HPP nebo OSVC, pouze plný úvazek,
  • odborný růst – možnost školení a zlepšování kompetencí v oblasti cestovního ruchu,
  • flexibilní pracovní dobu a možnost pracovat po zaškolení částečně remote, 
  • nástup je možný ihned
  • 50 000 ‍–‍ 80 000 Kč

 

Pokud Vás tato pozice láká, napište pomocí formuláře níže; my odpovíme každému!

Sdílet pracovní nabídku

Myslíte si, že by se někdo z Vašeho okolí na tuto pozici hodil? Nasdílejte mu tuto pracovní nabídku.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Jdete do toho s námi?​

Napište nám o sobě to, co sami na sobě považujete za důležité a na co jste pyšní (skromnost stranou). Připojte k tomu pár řádků, proč si myslíte, že zrovna Vy jste náš superhrdina a jak byste nám na naší cestě mohl nebo mohla pomoci. 

(Pokud na tom trváte, můžete přidat i strukturovaný životopis.)

Těšíme se na Vás!

Za celý tým Martin

Kontakty:

info@mevris.cz

+420 724 13 64 62

Napište nám