Office manager

Praha

Máš rád/a cestování? Chceš pracovat v progresivním, mladém týmu s příjemnou firemní kulturou? Líbilo by se ti pracovat v designových kancelářích na pražském Karlíně? Máš týmového ducha? Umíš být otevřený/á, empatický/á a komunikativní?

Pokud je odpověď na předchozí otázky ano, pak jsi náš člověk!

 

Jaká bude Tvoje mise:​

  • budeš pravá ruka CEO, sales a support týmu
  • budeš nám pomáhat v komunikaci s našimi klienty
  • pomůžeš nám s administrativou – příprava smluv, cenových nabídek, fakturací, …

 

Co jsou naše klíčová očekávání:

  • umíš si zorganizovat svoji práci, víš jak prioritizovat věci a dotahovat je do konce
  • jsi proaktivní a společenský/á, nebojíš se komunikovat s lidmi
  • musíš být nadšený/á do nových technologií a chtít se učit novým věcem

 

Co se u nás naučíš:

  • jak fungují moderní technologie v cestovním ruchu
  • jak funguje hotelový provoz na všech jeho úrovních
  • metody a způsoby agilního týmového řízení

 

Co děláme?

Vytváříme geniálně jednoduchý hotelový systém Better Hotel, díky kterému má více než 400 hoteliérů více času na své hosty a jejich personál opět nosí na tváři úsměvy.

Stojíme také za rezervační portály jako třeba Amazing places nebo Hero Hotel, streamovací platformy, snažíme se digitalizovat zdravotnictví, …

Během uplynulých šesti let jsme se stali výrazným hráčem na poli hotelových a rezervačních systémů a máme široce nakročeno k expanzi do Evropy.

 

Firemní kultura je všechno!

Zakládáme si na maximálně ploché řídící struktuře a agilním řízení, kdy každý člen týmu může participovat na dalším směřování celé společnosti. Podporujeme rozvoj lidí v týmu. Děláme jenom to, čemu věříme a co nám přináší radost. Pěstujeme přátelské a transparentní pracovní prostředí.

Z každého kousku naší práce musí být jasný benefit pro naše klienty, díky čemuž je jejich každodenní život a podnikání snazší.

 

Co Vám nabídneme?​

  • skvělý tým lidí
  • neomezená dovolená
  • budget na vybavení (notebook, telefon)
  • flexibilní pracovní doba
  • inspirativní pracovní prostředí v karlínském coworkingu
  • možnost částečného home office
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • motivační výkonnostní bonusy
  • nástup je možný ihned

 

Na formální notu:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání
  • angličtina se bude hodit
  • umíš a můžeš řídit auto

 

Pokud myslíš, že je tohle tvá práce snů, napiš nám něco o sobě, proč bys chtěl/a být součástí našeho týmu a probereme společně možnosti naší spolupráce!

 

Sdílet pracovní nabídku

Myslíte si, že by se někdo z Vašeho okolí na tuto pozici hodil? Nasdílejte mu tuto pracovní nabídku.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Jdete do toho s námi?​

Napište nám o sobě to, co sami na sobě považujete za důležité a na co jste pyšní (skromnost stranou). Připojte k tomu pár řádků, proč si myslíte, že zrovna Vy jste náš superhrdina a jak byste nám na naší cestě mohl nebo mohla pomoci. 

(Pokud na tom trváte, můžete přidat i strukturovaný životopis.)

Těšíme se na Vás!

Za celý tým Martin

Kontakty:

info@mevris.cz

+420 724 13 64 62

Napište nám