Pojištění rezervace proti COVID-19 přímo v online rezervačním formuláři

3 minuty čtení

9. 10. 2020

Ludmila Faltusová

Nabídněte hostům unikátní službu Hotel Storno, pojištění pro případ zrušení pobytu mimo jiné i z důvodu onemocnění COVID-19. Chcete pojištění poskytovat přímo ve Vašem booking engine a nemít s tím žádné starosti? Pokud ano, tak právě pro Vás máme parádní novinku - napojení na HotelStorno od ERV!

Co je to HotelStorno a jak funguje

HotelStorno je pojištění, které zajišťuje ERV Evropská pojišťovna a je určené hostům ubytovacích zařízení. Zároveň ho mohou v rámci zkvalitňování svých služeb nabízet i sami ubytovatelé a nabízet tak svým hostům při rezervaci komplexní servis.

 

Z průzkumu mezi členy Asociace hotelů a restaurací totiž vyplývá, že 9 z 10 provozovatelů má nepříjemnou zkušenost se stornem pobytu.

 

Sesterská společnost ERV Evropské pojišťovny úspěšně nabízí pojištění také v Rakousku, kde ho využívá více jak 3 000 hotelů.

Jaké důvody storna pobytu pojištění kryje

– z důvodu aktuálního onemocnění / úrazu klienta nebo jeho nejbližšího příbuzného či onemocnění COVID-19 klienta neboj jeho spolucestujícího

– nezaviněné ztráty zaměstnání

– rozvodového řízení

– konání opravné zkoušky v termínu pobytu

– rozsáhlého poškození bydliště

– odpovědnost za škody v ubytovacím zařízení

Jak funguje propojení mezi Better Hotel a HotelStorno

V první řadě je důležité zmínit, že nastavení napojení je velice jednoduché – aktivace Vám zabere několik minut. HotelStorno si nastavíte a aktivujete v administraci licence a poté se bude zobrazovat přímo ve Vašem online rezervačním formuláři.

 

Hosté sjednání pojištění provedou přímo při procesu rezervace na dvě kliknutí – pro Vás již bez starostí. Pojistné klient platí spolu se zálohou na ubytování, systém za Vás pak vše odešle přímo na pojišťovnu, se kterou host uzavírá smlouvu o pojištění.

Sdílet článek

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Související články